Lokaal nieuws woensdag 08 januari 2025

6 creatieve ideeën om jouw project te promoten in 2025

Een nieuw jaar brengt nieuwe kansen. In 2025 draait het niet alleen om actief zijn op beurzen en events, maar ook om vertrouwen en verbinding creëren met potentiële kopers. Veel bedrijven zitten niet stil en krijgen zo te maken met een competitieve markt waarin zichtbaarheid en creativiteit het verschil maken. Hier zijn zes unieke manieren om jouw project succesvol te promoten.

 

1. Organiseer een open dag

Open dagen zijn een geweldige manier om toekomstige kopers kennis te laten maken met jouw bedrijf. Maak deze dagen memorabel door gebruik te maken van duidelijke demonstraties en zorg ervoor dat er voldoende faciliteiten zijn waar men iets kan eten en drinken. Laat beurswanden bedrukken met inspirerende beelden en informatie, zo geef je een professionele en uitnodigende uitstraling aan je presentatie.

 

2. Zet in op visuele uitingen

Een goed ontworpen beurswand is meer dan een achtergrond; het is een visitekaartje dat indruk maakt. Of het nu gaat om een stand op een beurs of een presentatie in een pop-up store, een bedrukte beurswand biedt ruimte om jouw visie te delen. Daarnaast kun je ook denken aan verschillende presentatieschermen waarin je met diverse video’s een goed beeld kunt geven van wie jij bent en wat jullie zoal doen en ook op welke manier. Het laat zien dat je geen geheimen hebt voor je klanten en die openheid wordt altijd zeer gewaardeerd.

 

3. Wapperende reclame

Niets trekt meer aandacht dan bewegende objecten in het straatbeeld. Een mooie kans ligt daarom om ook in te zetten op buitenreclame zoals vlaggen en spandoeken. Het zijn handige producten om op subtiele wijze jouw acties of evenementen aan te kondigen. Bij Drukbedrijf kan je beachflags bestellen en kiezen uit verschillende soorten en maten. Beachflags zijn licht, gemakkelijk te verplaatsen en kunnen voorzien worden van opvallende kleuren en teksten die nieuwsgierigheid opwekken. Je kunt ze daadwerkelijk in de grond, zoals zand of gras plaatsen, maar zie je deze ook veelal terugkomen op indoor events. 

 

4. Werk samen met lokale bedrijven voor meer exposure

Amersfoorters houden van lokaal. Werk samen met lokale bedrijven om jouw project meer zichtbaarheid te geven. Denk bijvoorbeeld aan een gezamenlijke promotie waarbij jouw brochures of posters bij deze bedrijven te zien zijn. Lokale samenwerkingen zorgen voor vertrouwen en extra bereik. Daarnaast kan je de kosten delen en dat is natuurlijk altijd interessant!

 

5. Zorg voor een sterke online en offline mix

Een goede marketingcampagne combineert online zichtbaarheid met fysieke aanwezigheid. Promoot je project op sociale media met gerichte advertenties, maar zorg ook voor opvallend drukwerk op en rondom belangrijke locaties. 

 

Terug naar overzicht

Aanmelden

Blijf op de hoogte van jouw favoriete nieuwbouwprojecten en maak een eigen account aan. Met een eigen account kun jij jouw belangstelling kenbaar maken in nieuwbouw- projecten en gemeente en ontwikkelaars laten weten hoe jij wilt wonen via jouw eigen woonprofiel. Daarnaast wordt je automatisch op de hoogte gehouden van de laatste ontwikkelingen in de regio Amersfoort.

Aanmelden